Livskvalitet

"Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!" "Are you a Tigger or an Eeyor?"

søndag 30. juni 2013

Takk

for all oppmerksomhet i ulike former gjennom de siste ukene. Det er faktisk ok at noen "heier" på meg. Jeg setter pris på kommentarer og omtanken som dere viser.

Fra de nå uteksaminerte stabsstudentene ved FSTS kom dette fine kortet, med ønske om god bedring, og sannelig lå det ved en eske fra "glassbutikken" ;-) Det er det jeg sier: "Sutring hjelper"




 
Fra kollegene på FOPS kom denne bokpakken. Kjempefint, nå har jeg mulighet for oppdatere meg i all ventetiden. "Quiet", du liksom, P(?) slippe til de introverte? Jeg trodde det holdt at jeg hadde dårlig stemme?
 
 
 
F og H var innom mens jeg var innlagt og avleverte en kombinert sommerhilsen, god bedring og 50-års presang. Jeg håper også at vi kan dra på piknik om ikke alt for lenge.
 
 
 
For øvrig fikk jeg i meg nærmere 2 liter med vått og halvtørt i går, håper å matche det i dag. Ellers går det slag i slag med 3 avtaler på 3 forskjellige sykehus i løpet uken.


1 kommentar:

  1. Godt å høre at det går den rette veien.
    Her fra hytten i sør heier vi videre.

    SvarSlett