Livskvalitet

"Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!" "Are you a Tigger or an Eeyor?"

torsdag 27. juni 2013

Hope is not a planning option

Så var jeg likevel ikke så sprek som jeg håpte på Mandag. Jeg fikk i meg svært lite, kanskje en halvliter væske og 50 g laks på Tirsdagen. Konepone så meg bare svinne hen og turte ikke ha ansvaret for meg hjemme. Tlf til lege på Rad, henvisning til Ahus og innsjekk her kl 12 på Onsdag. Legesamtale, blodprøve, veneflon og etter en stund også væske i form av glukose - en liter sukkervann i blodet. Kl 20 kom jeg igang med næring intravenøst og holder fortsatt på med de første 2 literne.

Det er en utfordring for sykepleierne å finne en vene å stikke i. Nå i sted måtte de ta ut den veneflonen jeg fikk igår. Næringspakken er hard på årene og det kan gå tett.

I morgen er det tur til Rad for påfyll av antistoff.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar