Livskvalitet

"Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!" "Are you a Tigger or an Eeyor?"

lørdag 27. juli 2013

Suppe steg og is

Vel, ikke helt, jeg har i hvert fall fått i meg TO av tre i en tradisjonell dansk 3-rretters meny. Fiske suppe fra Meny og store porsjoner med iskrem og bær. Sammen med TO runder rømmegrøt til frokost og en Snickers regner jeg med å ha fått inn en liter med halvfast føde. Det er noen hundre prosent bedring fra de to forrige dagene, så jeg må si meg fornøyd.

Har også i dag benyttet vap'en til å få inn en liter saltvann intravenøst, jeg sliter fortsatt med å drikke.

Gradvis blir jeg bedre, i dag har jeg vært flere runder huset, ingen distanserekorder, men igjen flere hundre prosent forbedring over de siste par dagene. Mye daukjøtt etter 10-12 dager med sengeligge og hvilestolsitting.

Ellers er det ikke så mye å rapportere, er nå betinget optimist ift å komme avgårde til hytten på mandag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar