Livskvalitet

"Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!" "Are you a Tigger or an Eeyor?"

torsdag 25. juli 2013

4 desiliter

Fortsatt fokus på de små ting, sånn blir det jo når man sitter eller ligger og ser på sitt glisne "juletre".

Dagens regnskap: 2 liter IV-næring i løpet av natta og formiddagen, 2200 kcal, 2 liter saltvann (IV). Etter såpass med væske har slimhinnene fått noe mer spenst, og jeg klarer å fote meg uten å være redd for sirkulasjonssvikt.
Nytt av i ettermiddag er at jeg klarte å spise 2 skåler is og jordbær + en del av en skål havregrøt. Det er nødvendig med noe volum i magen for å få i gang fordøyelsen. For å øke motivasjonen for å spise selv, har vi endret planen om å ta ny dose IV-næring i kveld og natt. Vi må opp tidlig for å rekke avtalene på Rad. Vi får heller ha posen i bakhånd til i morgen kveld.

Og ellers har jeg vært EN runde rundt huset og beundret hagen som konepone steller istand i mellom slagene. Enda en stykke igjen til runder rundt Nordbytjernet, men nå tror jeg at det går riktig vei. Forsiktig optimist.

1 kommentar:

  1. Én runde er jo ikke så galt M? Bor ikke du på landet?
    Det derre tjernet kan du vel gå rundt i blinde så det kan du ta igjen siden. God helg snart!!
    EMJ

    SvarSlett