Livskvalitet

"Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!" "Are you a Tigger or an Eeyor?"

onsdag 17. juli 2013

Kvalme

Som forventet, morgenkvalme (!), koblet med magesyre er en dårlig kombinasjon. Når man da først får syrenøytraliserende henimot kl 1000, er mye av dagen ødelagt. Det siste jeg trenger er blodsmak i kjeften, i tillegg til smaken av litervis av saltvann som er pumpet inn i kroppen. Kvalme og oppkast gjorde at det var vanskelig å få i seg havregrøten som ble morgenens store prosjekt, og at kroppen er i ubalanse resten av dagen. Først på kvelden fikk jeg en ny dose av det som virker, så får vi se hvordan resten av natten forløper. Jeg er nå i gang med andre pose, dvs andre døgn av Fluroacil-"kuren". Matlyst finnes ikke, så det blir spennende å se hvordan moregndagen blir - jeg må jo prøve å få inn noe.

Som før sagt, det blir veldig fort fokus på de små ting, her man ligger.

1 kommentar:

  1. 120 timer er lenge M. Jeg håper ijaffal du liker TdF. Vel, håper det er lov å alligevel ønske deg god helg selv om forskjellen på tirsdag kveld og fredag kveld er ganske minimal for deg denne uka.
    EMJ

    SvarSlett