Livskvalitet

"Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!" "Are you a Tigger or an Eeyor?"

onsdag 15. januar 2014

Piller og cellegift

Så er det tid for ny infusjon av cellegift på Rad. Pillefrokosten er kjempet ned; ok. Så er det et element av kamp involvert likevel. .vi rakk innom Ali Baba på Grønnland hvor jeg fikk i meg noen biter av et kylling grillspyd. Jeg føler nå at tilværelsen handler om å få  i seg piller og nok mat.  Håpet er jo at når og hvis jeg får kontroll på smertene, vil det bli enklere å fokusere på inntaket.

Konepone synes jeg ser ut som et lykketroll på grunn av frisyren.

1 kommentar:

  1. LYKKETROLL - lett å være enig med konepone i det ;-)
    Passer kanskje også å sitere Språkrådet: "Vi bruker kjælenavn på dem som står oss nær, og vi skaper nye navn til vennene våre for å erte dem, for å minnes felles gode opplevelser..."

    SvarSlett