Livskvalitet

"Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!" "Are you a Tigger or an Eeyor?"

onsdag 5. desember 2012

Tusen takk for alle hilsninger fra foreldre til klassekameratene

Hei på dere, jeg fikk mange fine hilsener fra foreldre til barnas klassekamerater etter juleavslutningen på skolen igår. Takk for all omtanke.

Jeg jobber med å komme tilbake i matchvekt etter strålebehandlingen, jeg måtte jo legges inn på sykehuset for å få intravenøs næring og væske forrige Mandag (26 Nov 2012). Jeg hadde mistet 7 kg grunnet kvalme og manglende matlyst.

Siden Lørdag spiser og drikker jeg for "egen maskin" og det er helt greit med fett, proteiner og masse karbiser ;-)

Jeg har vært en tur på biblioteket og hentet en bestilt fagbok - "Kreftoverlevere", en snartur på Meny for å handle "digg" og en tur i postkassen for å hente avis og brev ;-)

Så snart utetempen stiger over 10 kalde vil jeg prøve en spasertur også, det tar ikke mange dagene med sengeligge før muskelmasse forsvinner!

Neste mål blir en tur rundt Nordbytjernet, men allerede imorgen vil jeg en tur på jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar