Livskvalitet

"Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!" "Are you a Tigger or an Eeyor?"

fredag 18. januar 2013

Da er det helg igjen, en ny arbeidsuke uten spesielle hendelser

Lite nytt å melde, jeg har jobbet forholdsvis normalt denne uken, og har nettopp avsluttet med 45 minutter rask gange, halvannen gang rundt Nordbytjernet (frem og tilbake er dobbelt så langt).

Stemmen er bedre, men det fører jo til at jeg bruker den mer, så den blir fortere "oppbrukt" - skal prøve å hvile stemmen i helgen.

Ellers er jeg i ferd med å trappe ned kortison-dosene og lurer på om det er bivirkninger av det som merkes i muskulatur og ledd. De siste dagene har jeg tidvis vært "støl" i tunge- og halsregion og må jobbe ekstra med matinntaket. Jeg har også merket tendenser til krampe i fingrene, og synes det er uvant.

Takk til alle som bryr seg og spør hvordan det går.
Det er nok slik at vi nå mest går og venter på neste undersøkelse og resultatene av denne, så inntil videre er svaret at det går etter forholdene greit - i det korte tidsperspektivet. Det lange perspektivet er det som tidligere nevnt litt vanskeligere å si noe om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar