Livskvalitet

"Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!" "Are you a Tigger or an Eeyor?"

onsdag 20. november 2013

5. runde Taxotere

Da var 5. runde overstått. Det var enighet blant legene på Rad om at jeg kunne vente 14 dager på 6. runde, så da er det nye 14 dager "fri", med mulighet for å hente seg inn igjen. Sporenstreks til ICA på Ullevåll som har et godt utvalg av diverse øller - og mannen var ute etter øl! Hveteøl, Blonde og Wit fra Nøgne Ø og enkelte andre spennende sorter. Igjen er poenget at jeg faktisk har lyst på det, ikke at det i og for seg er så spennende, men selv like etter cellegiftpåfyll er det noen av smaksløkene som vibrerer! Vel hjemme har jeg spist både ostekake og thaisuppe med kylling (måtte skynde meg mens jeg ennå hadde lyst på det, så igjen er det noe som virker! Det kan godt være kortisolen, som jeg tar hjemme i tablettform og får intravenøst i forbindelse med infusjon av cellegiften - det skal motvirke kvalme og så langt fungerer det, ser det ut til.

2 kommentarer:

  1. Hei Mårten, øl og kake - ikke en dårlig kombinasjon kanskje....Poenget er vel å få i seg næring. Hva med rødvin og marsipan?

    PC

    SvarSlett
  2. Hei M.
    Bare å nyte og kose deg så mye du kan!!!!! Kanskje ølen passer sammen med de gode kjeksene barna våre lagde på tirsdag? Klem fra F

    SvarSlett