Livskvalitet

"Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!" "Are you a Tigger or an Eeyor?"

mandag 19. august 2013

På jobb igjen!

Første dag på jobb siden midt i Mai. Siden CT-bildet som ble tatt 15 Mai ble diagnostisert har det i grunnen gått slag i slag med 3 runder cellegift (CiFu) med 4 ukers mellomrom og 12 runder med antistoff (Cetuximab) hver Fredag.

Kombinasjonen har tydeligvis virket til å redusere svulstene og gjort at jeg nå er smertefri og kan fungere i noen grad i hverdagen. Folk lurer jo på hvordan det går, da svarer jeg at det går bedre nå. Med bunnpunktet like etter 3. cellegiftkuren som utgangspunkt må jeg jo si at det KUN kan gå bedre.

Kollegene kommenterte i dag at stemmen også er bedre, men som jeg svarer da: det er nok fordi jeg ikke har brukt den så mye. Det blir det nok fort endring på, og jeg har allerede fått en forsmak gjennom samtaler med mine mange hyggelige kolleger i dag. Jo bedre stemmen er, jo mer har jeg tendens til å bruke den og da blir den fortere sliten.

Ellers noterte jeg den 40-ende enkeltrunden rundt Nordbytjernet i ettermiddag. Så snart jeg har tid og været tillater det vil jeg prøve på en dobbelrunde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar