Livskvalitet

"Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!" "Are you a Tigger or an Eeyor?"

fredag 11. oktober 2013

"Når mørket senker seg"

er egentlig et ganske godt uttrykk..."When darkness approaches". Det kan enten være et symbol på urmenneskets frykt for det ukjente i skumringstimen...

Eller for en variant av en fin utsikt:

Vanligvis ville jeg nok minne på at det alltid er mørkest før det blir lyst [realfaglig bakgrunn], men nå er det nok dessverre slik at det blir tiltakende mørkere og at morgengryet er avlyst.

Ellers har jeg nå blitt sykemeldt for den perioden jeg skal motta cellegiftbehandling. Legen mener at det er så vidt mange bivirkninger at det blir vanskelig å fungere derimellom. Jeg innser at jeg trenger tiden mellom kvalme-riene til å få inn næring, og da trenger jeg å være nær kjøleskapet og ha mine egne rutiner. Jeg har derfor nettopp avlyst deltakelsen i neste ukes øvelse. (Jeg var nok den siste til å innse og innrømme det ;-)) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar