Livskvalitet

"Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!" "Are you a Tigger or an Eeyor?"

lørdag 12. oktober 2013

As good as it gets?

På tur med 2 andre fedre og til sammen 7 barn i Romeriksåsen. Takk for turen, det er artig når ungene leker sammen og får være ute i naturen.

Ville benytte anledningen til å forevige håret i høstsol mot et vindstille Råbjørn i bakgrunnen. Ikke at jeg er så opptatt av håret, men det hadde jo vært greit å hatt litt nå som vinteren står for døren. En av bivirkningene med den cellegiften jeg nå skal i gang med (den også, ja) er håravfall har jeg blitt fortalt. Så her er jeg med så mye hår som jeg kommer til å ha. 
Er også spent på om det blir anledning til flere slike turer

2 kommentarer:

  1. Gode deg - her skulle du ha installert en Liker-knapp ;-)

    SvarSlett
  2. Som du vet har jeg fulgt med fra sidelinjen.. Den siste tids utvikling danner grunnlag for et ønske om å si noe.. Ord er dog ikke nok - de strekker ikke til.. Sender en varm varm tanke og en bjørneklem!

    SvarSlett