Livskvalitet

"Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!" "Are you a Tigger or an Eeyor?"

onsdag 24. april 2013

På fest hos partyløven

I helgen hadde partyløven heist sitt cocktail-banner over hotell Ferdinand i Aarhus.


I Danmark feires kobberbryllup etter 12 1/2 år, og som forlover for brudgommen kom jeg og konepone tett på begivenhetens sentrum.
Det ble feiret fra kl 17 med Champagne og østers fra Bretagne, tett fulgt av 14 retters middag med tilhørende viner. Jeg ga meg like før nattmaten kl 01, men de mest standhaftige holdt ut til 05.

Meget hyggelig selskap, svært god mat, underholdning og tilpassede viner. Godt å fokusere på noe annet enn egen kropp, men jeg blir samtidig sliten av å kommunisere (rope med hes stemme) i partyatmosfære - så selv med moderat inntak var det "payback-time" neste dag. Godt at vi hadde satt av mandagen til returreisen.

Tilbake i arbeidshverdagen går jeg og kjenner på kroppens begrensninger, fortsatt vanskelig å ta ordet i større forsamlinger, men jeg gjør det likevel - også uten mikrofon - og blir sliten i ettertid. Tidvis lange arbeidsdager, men det kjennes fint å ha følelsen av å bidra.

Jeg hoster mer, og med lengre "rier" enn før, er spent om det er endringer på gang i lungene. 3 uker til CT..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar